2011 är här

Har sån dålig blogginspiration just nu, därav de få inläggen...

Men nu är det ett nytt år, undrar vad som händer då?
Ska massfågeldöden fortsätta, kommer jorden att gå under, blir vi snart invaderade av aliens, kommer det att bli permafrost över hela norra jordklotet? Permafrost har det iofs redan varit hela december med 30 jävla minusgrader.
Ja, jag vet inte. Lite konstigt är det med dessa fåglar iallafall.

Happ, årets önskningar inför 2011 får bli fast jobb för Frippe, att bilen håller, att jag kommer att kunna köpa ett åk, samt att alla nära och kära får vara friska och krya. Och att jorden inte går under förstås... ;)

Idag har jag tagit ledigt från jobbet (fick ju fast från 1 januari!), så vi har varit i Birsta idag hela familjen, barna hade en massa presentkort att utnyttja, så det var mest dom som handlade.
Patricia hittade massor med kläder på HM:s rea, Nicolas handlade en massa skoj på Lagerhaus samt några Wii-spel.

Själv nöjde jag mig med en vit blus som jag gått och suktat efter länge på HM. Den kostade i höstas 349 kr, och det tyckte jag var för dyrt. Idag var den nedsatt till 100 kr, plus att jag hade en rabattcheck på 50 kr, så den kostade mig alltså 50 spänn! Fantastiskt!
Så kunde jag heller inte hålla mig från att köpa duschcreme på Body Shop, det var halva priset på dessa två:



*Gilla!*

Sen blev det en tripp på Ica Maxi och bunkra upp lite mat...
Imorgon ska vi äta lite gott tänkte vi, det blir nån form av avocado-förrätt, helstekt kotlettrad med nå pärer till plus nån smarrig efterrätt.

Over & out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas på ett bra , roligt och positivt nytt år! Kram

2011-01-08 @ 14:37:28
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0