Söndag

Då var denna vecka till ända.
Helgen gick som sagt i lugnets tecken.
Hemgjord pizza och milkshake, lite tv-tittning samt några SATC-avsnitt på datorn innan sängdags.

Idag skulle jag så stort städa övervåningen och rensa ut kläder ur ungarnas garderober.
Gick ju bra ända tills jag skulle dammsuga, helt plötsligt lägger den jäveln av!!!
Gud vad trött jag blir, när man äntligen bestämt sig för att städa så gååår det inte.
Det är verkligen sjukt dammigt uppe, och jag har ingen lust att gå lös med sop och borste....
Alltid är det nånting.

Veckan som kommer börjar med tandläkarbesök imorgon kl 13.30.
Sen följer utvecklingssamtal på AO kl 16.
Onsdag jobbintervju kl 9.
Sen vet jag faktiskt inget mer.

Jo Nicolas fyller ju år nästa söndag så då blir det ju kalas förstås.
Han har beställt sockerkaka och glass, så jag får väl baka en sån då =)
Han äter ju inte tårta...
Nu när jag rensade ur garderoben hans insåg jag att han saknar joggingbrallor (hans favoritplagg).
Så om någon släkting eller så vill ha presenttips så har han stl 146/152...

Nä.... over & out.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack =) vad glad jag blir att du håller med!

kram

2010-09-06 @ 15:16:50
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0