Ja hur ska det gå?

På onsdag ska jag på anställningsintervju igen.
Av ren vidskeplighet skriver jag inte vart.
Men det är ett vik på ett år, vilket skulle vara otroligt skönt att få, så man kunde slappna av en sekund...
Frippe vet ju inte heller hur det blir med sitt jobb, han har jobb september ut bara.
Aldrig ska man få känna sig lugn!


Well well, det blir vad det blir.
Blir vi jobbutta bägge två blåser vi utomlands och skiter i allt ett par veckor.
Det är numera direkt nödvändigt för mig att vistas i solen ett par veckor på hösten, eftersom jag lider av vintersjukan SAD. (Seasonal Affective Disorder)
Då blir man extremt trött och deppad när mörkret och snön kommer, varpå man inte tinar upp förrän framåt vårkanten igen.
Eftersom jag googlar allt, så står det klart och tydligt beskrivet av en läkare på internet att "personer med SAD behöver mer ljus vintertid, att åka ett par veckor utomlands på hösten gör mycket gott inför den långa och mörka vintern"
Ha! Jag visste väl det!

I helgen ska Frippe till S-vall och kolla på några band på Aveny, han åker imorrn kväll och kommer hem på lördag natt. Så då ska jag och barnen ha myshelg, göra hemmagjord pizza och milkshake och bara slappa framför tv:n.
Najs va!

Btw, ni som bor i en stad eller åker förbi nån ibland, testa att köpa Lyxshaken på MAX med jordgubbssmak, så DJÄVULSKT god!!! Ska prova få till en likadan i helgen...











Kommentarer
Postat av: mias

Håll oss uppdaterad om eran resa. Vi kanske hakar på.

2010-09-05 @ 08:57:46
Postat av: johanna

Absolut Mia.

2010-09-05 @ 13:38:01
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0