Helg

Idag har jag varit uppe med tuppen. (Ovanligt när det gäller mig, om jag inte jobbar)
Patricia försov sig och missade bussen till Hammarn så jag fick skjutsa henne.
Så när jag ändå var vaken så blåste jag iväg en sväng till Sollefteå.
Hittade två fina presenter till mina systrar, men även en del fynd till mig!

Tre tröjor som ser ut så här ungefär: (det fanns inte bilder på exakt det jag hade köpt på lindex.se)


Den jag köpte var mörkblårandig och hade två fickor fram


Å en sån här, fast mörkgrön


Åsså den här lila, fast med en bröstfcka och lite kortare ärmar



Åsså bidde det en BH också, med 20% rabatt!

Lägg noga märke till att inte ett enda klädplagg är svart (förutom bh:n då), mycket ovanligt!
Jag fastnar ju alltid i "svartfällan", vågar sällan prova andra färger än svart, men får väl hoppas att jag trivs i dessa nudå.....

Imorgon ska vi hälsa på sys och Olle, i vårat gamla/deras nya hus!
Dom har målat om sovrummet i lila, mycket snyggt tycker jag.

Sen blir det kalas på söndag för minsta snorisen!

Trevlig helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0