...

Har sett på Idol ikväll och jag måste nog säga att jag tycker att det programmet har spelat ut sin roll.
Dels är jag inte så förtjust i Andreas Carlsson, tycker han är ganska dryg, sen är det ju samma och samma, Laila sitter och kisar och höjer överläppen på ena sidan, Andreas visar sina vätesuperoxidblekta tänder medan nån finnig tonåring plinkar på nån gitarr och är nervös. Enda behållningen är Anders Bagge som med sin mys-farbrorstil går rakt genom rutan.
Nja, kommer nog inte att följa det slaviskt i år.

Snart är det årets viktigaste dag, nämligen min födelsedag!!! (citat Nicolas)
Som vanligt har jag gjort en önskelista till mina nära och kära som knappt kan bärga sig från att köpa presenter till mig, eller hur??!! (ironi)

Well folks, here is the official wishlist from Johanna ´10:

*Presentkort på 
Måste bygga en hylla till mina Nostalgiavinster.

*Den här body lotionen:



*En väska, typ en sportbag, alternativt rullväska, sån där flygvärdinne-kabin-väska ni vet

*Presentkort på  och   

*Biobiljetter

*Stora mysiga halsdukar i fina färger från typ Indiska är ju aldrig fel, samlar på såna!

*Böcker: Hittebarnet av Katerina Janouch, Ett litet snedsprång av Denise Rudberg, Vecka 36 av Sofie Sarenbrant.


Nu ska jag hoppa i säng, imorrn blir det jobbintervju kl 9.
Ska åka en repa till Sollefteå nån dag också, ska inhandla försenad present till en syster och inflyttningspresent till en annan syster!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh visst är Moringa så sjukt god!!

2010-09-09 @ 18:43:25
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja han är såå go:). Hämtade den igår hos Lurvas.

2010-09-09 @ 20:16:51
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0