Oj!

Nu har jag inte skrivit på två veckor.
Inte för att det har varit två händelselösa veckor, men är såå trött på kvällarna och på helgerna blir det liksom inte nån bloggning, läser andras bloggar istället.

Den 25 oktober var vi ju iallafall iväg till Sundsvall och såg Småstadsliv live!!!
Fantastiskt asroligt, två timmars konstant skrattande gav spänningshuvudvärk efter showen... men det var det värt.
Efteråt kom alla medverkande ut i foajén, så vi knäppte bilder och köpte t-shirts!
Tyvärr ligger bilderna i Frippes iPhone, och otekniska som vi är så får vi inte in dom i datorn just nu.

Vad mer har hänt?
Inte så himla mycket, det är mest jobb, jobb och jobb.
Var hemma i fredags då jag hade en rejäl huvudvärk, men efter några alvedon och några timmars sömn gav det med sig.

Vi har bokat in en weekend i Åre den 27-29 november, det ser jag framemot!
Ska bo på Holiday club, bada och basta, äta hotellfrukostar och bara slappa.
Allt för det facila priset 990 riksdaler.
Haken är att man måste gå på sån här lägenhetsvisning, men det kan man ju stå ut med...

Jo, var ju på "Modell-för-en-dag" i Sundsvall förra söndagen också!
Jag, Patricia och Kajsa blev sminkade, fixade och fotade av proffs på Hotell Knaust under en hel eftermidddag.
En del av resultaten kommer här:





Nu på torsdag ska jag iväg till thai-beachen i Sollefteå, ska bli mycket spännande.
Bokade även in en "Massage på stranden", får se vad det är =)
Ska bli intressant och se om det funkar som ljusterapi och om det känns härligt eller bara konstigt.

Nu ska jag dricka en balja Lusse-te, specialimporterat från NK i Stockholm.
Det säljs nämligen bara där, det godaste teét jag smakat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0