Lat lördag

Skulle så stort ta fram stjärnorna och stakarna idag, och pryda fönstren med.
Men så råkade jag slumra till lite efter frukosten, och vaknade klockan två....
Hoppsan.
Well, well, imorgon får det bli.
Är ju i Åre hela nästa helg (kommer inte hem förrän måndag kväll), så jag vill ha det gjort nu.
Att jag skulle orka göra det nån kväll i veckan är totalt uteslutet...
Man tror liksom inte att man kan bli slut i rutan av att sitta vid en dator hela dagarna, men det känns fan som om jag vill svimma varenda dag jag kommer hem. Mysko.

Ikväll är Frippe på hockey i Timrå, jag och kidsen har ätit hemmagjord pizza till middag och nu ska jag knapra några chips till världens bästa tv-program Så mycket bättre!

Frippe får iallafall fortsätta jobba ett tag till, men han måste då gå ständig eftermiddag.
Fördelar med det: lite högre lön, alltid ledig fredagar, behöver aldrig kliva upp tidigt.
Nackdelar: Han träffar ungarna rätt lite på veckorna, är borta varje vardagkväll.
Men ett jobb är ett jobb =)

Själv vet jag ingenting vad gäller jobb 2011.


Nä, nu ska jag ta fram chips (jag äter typ ALDRIG chips, men idag var jag sugen) och kolla på Christer Sandelins dag. Är nyfiken på hur de andra kommer att slåss om hans ENDA hitlåt???!!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0