Hoppsan

Nu är det ett tag sen jag bloggade igen.
Helgen som var spenderade vi ju som sagt i Sundsvall.
Det var sånt otroligt härligt väder på lördagen, riktigt högsommarväder.
Vi tog bilen och åkte på Birsta en snabb sväng, sen cruisade vi runt Alnö ett tag.
Rutorna nere, AC/DC på stereon och en cider i handen...kände mig som fjorton igen!
Snacka om fina hus det ligger där...måste finnas många miljonärer i Sundsvall =)

På kvällen åt vi rostat bröd med räkröra, slafs slafs, sen blev det tjälknul och friterade potatisskal fyllda med bacon, paprika, västerbottenost och urgröpt potatis samt Anders hemslagna rödvinssås och rucolasallad.....
Swaingott!
Så satt vi ute i finvädret och lyssnade på musik och drack drinkar, sen avslutade vi med att se "Småstadsliv"!
KÖÖÖÖÖNG!

Sen slocknade vi vid 12-draget nån gång.
Och på söndagen spöregnade det när vi åkte hem.
Var tvungen att åka ganska tidigt, vi hade lånat svärfars bil och han var tvungen att ha den för att åka till Sollefteå och besöka svärmor som brutit LÅRBENSHALSEN på fredag kväll...
Herre jösses, det är inget att leka med kan jag säga!
Hon hade fått åka ambulans in, väl framme opererade dom bort höftkulan och satte in protes.
Shit vilken smärta hon ska ha haft.
Imorgon får hon iallafall komma hem från sjukhuset så då ska vi hälsa på.

Händer det nåt mer den här veckan då?
På torsdag fyller mamma år.
På lördag ska Frippe jobba.
Och jag väntar på anställningsbrevet som ska komma från If.
Börjar undra om jag har drömt alltihop ha ha!
Nåja, det kommer väl hoppas jag.
(Alltså ett brev som bekräftar anställningen och info om lön osv.)

Nu: Betapet.
Over & out.


Kommentarer
Postat av: ewa

Alltså, ni är så duktiga på att laga mat så jag "secklar" bara jag läser....

2010-05-19 @ 16:44:44
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Helena

Apropå Betapet, har du provat vetgirig.nu?? Frågesport!! Skaffa inlogg, och gå in på duellen!! Skitkul och minst lika beroendeframkallande som Betapet!

2010-05-19 @ 21:35:46
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi ses imorgon!

2010-05-19 @ 22:05:11
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vågar inte säga det så nån ser och snor det av mig;)

2010-05-22 @ 19:59:42
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0