Ja det känns att man lever...

Har nu avklarat andra dagen på jobbet.
Det är riktigt kul, alla är jättetrevliga och snälla!
Men man är som en disktrasa på kvällarna, totalt slut i rutan...
Mycket info som ska tryckas in.

Idag efter jobbet skulle jag in till optikern en sväng och efter det kunde jag inte motstå att shoppa lite..
Blev helt exalterad, dom hade fått in så mycket fint på Indiska att jag blev helt yr!
Fanns tyvärr inga bilder på deras hemsida, och jag har fortfarande ingen kamera, men det blev två klänningar, en svart/vitrandig med snygg skärning nertill och en rosa/grön/orange/turkos sak med 60-talsinspirerat mönster, sen en skiiiitsnygg sjal med Maria Montazamitofsar, designad av Jade Jagger! Allt paketerat i knallrosa silkespapper och påse med rosa snören!
Var nästan värt att handla bara för att få påsen...
Blev även en repa på H&M där jag hittade en skön mörkgrå tröja samt prickiga solglasögon.
Tänkte att jag skulle ha den mönstrade klänningen och brillorna på backtävlingen!

Nu har Anders tänt grillen, det vankas spareribs och potatisgratäng!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att det går bra. Hälsa! Kram

2010-06-15 @ 21:44:46
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0