Spa!

Nästa lördag ska jag få min julklapp av mamma, en halvdag på Spa Maskrosen På Södra i Sundsvall!
Jag ska få:

* AROMA MASSAGE - totalt välbefinnande - Decléor
Decléors unika massagekonst som fokuserar på ett totalt välbefinnande. Decléors massage är en unik kombination av reflexmassage, thaimassage, aromapressur och effleurage som löser upp spänningar, eliminerar gifter och fyller kroppen med ny energi.

*ANSIKTSBEHANDLING - 25 min

* LÄTT MAKEUP - i.d. minerals 25 min

Sen lunch! Najs va!
Längtar....

Ska försöka boka in en fotvårdsbehandling i veckan hos Ulrika också, fick presenkort hos henne när jag fyllde år som jag inte uttnyttjat än.

Så nu hoppas jag att alla blåmärken försvunnit tills dess, är ju lite pinsamt annars...!

Den här helgen är kolugn, pengarna tryter och man får rensa kyl och frys på det man har.
Idag blir det älgstek och potatisgratäng. 

Imorgon ska jag försöka städa bort julen, har inte gjort det än.
Då ska jag också rensa ur ena bokhyllan från tidningar, magasin och annat för att få plats med fler böcker.
Har läst alla böcker jag fått i julklapp, är sugen på att läsa flera men jag har fasen inte råd att handla några nu.

Nu: Betapet! 

Kommentarer
Postat av: moster

Snäll mamma!

2010-01-16 @ 16:57:51
Postat av: Mamma

ONSD. 27 är det!!!

Tips: på bibblan kan man låna böcker GRATIS !

2010-01-16 @ 17:28:07
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Paulin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH det lät ju inte alls nåt skönt!!! JOO! Det gjorde det! När jag fått jobb och en någorlunda stabil ekonomi ska jag unna mig en massage. Fan vad jag vill ha det.



Hihi, blåmärkena..förstår fortfarande inte hur du lyckats! :P



Btw håller jag med din mor: biblioteket är en otroligt underskattad uppfinning! ^^

2010-01-16 @ 19:00:32
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

moster: japp!



mamma: jaha, då läste jag fel i sms:et, läste 23:e!



paulin: ja man kanske ska göra sig en repa på bibblan, har jag inte ens tänkt på!

2010-01-16 @ 19:22:06
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0