Infryst

Ja hörrni det händer absolut ingenting här, därav det sparsamma bloggandet.
Har suttit inne i fyra dagar, med undantag för ett par korta besök på ICA.
Och idag är det ju rena sommarvädret, endast minus 20!!

Har sett 2012 (rätt bra, väldigt amerikansk), Wallander - Tjuven (bra), en massa Simpsonsavsnitt (alltid roliga), The Orphan (riktigt bra skräckis), Flickan som lekte med elden (hoppas Noomi får Guldbagge) plus en massa annat skit på tv:n.

Har ju ingen laptop (än), väntar på att den ska komma snart, är så tröstlöst att sitta vid den stationära....

Inga större planer har vi heller.
Så jag tror jag och mamma ska boka in spa-dagen snart innan jag dööör av tristess.

I morse såg jag på Nyhetsmorgon när en dam skrapade fram femtitusen i månaden i tio år.
Jag blev inte alls avundsjuk.

Jo det blev jag!!!!!!!!!!! Varför får inte jag vinna en massa pengar????????

Kommentarer
Postat av: Mamma

Önska kan man alltid!

2010-01-10 @ 18:10:27
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Paulin

Åh, jag vill OCKSÅ vinna massa pengar!! Det skulle verkligen behövas!! Anders var sjukt när att vinna 200.000 på Postkodslotteriet under december...såna gånger tänker man, VARFÖR I HELVETE KUNDE INTE VI FÅTT VUNNIT!??



Men iaf, jättekul med jobbgrejen jag ska på..som sagt, hoppas det finns nåt ledigt. Kan ju faktiskt bli så att jag hamnar på Trygg-Hansa, då blir det jag som blir försäkringsnissen i hushållet! :P



Haha, ja tror du jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg Porrisen i den där positionen? ;D

2010-01-12 @ 00:09:18
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: mias

Fan vad jag blir LESS då du aldrig skriver.Bläääää.

2010-01-14 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0