Update

Ja hörnini, snart är det jul.
Är alla klara med julklapparna?

Själv har jag EN kvar, den svåraste... (pappa & MK)
Får fnula nån vecka till på den...!

Gjorde ju Birsta i lördags och så effektiv har jag nog inte varit på länge.
Jag och Patricia var där kl 10 när dom öppnade.
Då tog vi varsin våning och tokshoppade!
Var klara 11.40, då for vi och tankade och åkte sedan till Töva, dit  Anders och Paulin flyttat.
Snabb husesyn, sen in till stan igen för att besöka optikern.
Gick skitfort, hann en snabbsväng på Åhléns också för att inhandla julklappspapper och snören.
Hittade även två bautajulkulor som jag hängt upp i köksfönstret, blev skitfint!
Å sen var vi hemma i Bisp kl 14!!

Då svimmade jag en stund i soffan, när jag vaknade var maten klar och Tina med pojkvän var på besök.
Sen blev det "Så mycket bättre" på fyran såklart och sen sova.
Och sov gjorde jag... klev upp klockan 13 på söndan!

Välbehövligt.

Igår gjorde jag och ungarna lussebullar, blir nog ett bak till före jul, det kommer inte att räcka...!

Till helgen ska jag ha nån slags tjejträff på lördag, ska bli mycket trevligt.
Tänkte bjuda på lite pepparkakor, ädelost, lite snacks, lite glögg.
Sen ska vi väl prata lite skit och bara umgås =)

Just nu önskar jag mig en tvätterska hemma, tvättkorgen exploderar snart.
Nackdelen är ju såklart att man bara kan tvätta en maskin om dagen på vintern, då det bara finns ett ställe att hänga på vilket är torkskåpet, som bara rymmer en maskin... och det tar ett dygn att torka en maskin...fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0