Mellandagarna

God fortsättning!

Bloggen har haft lite jullov, men här kommer en uppdatering.
Julhelgen har varit mysig och lugn på alla sätt och vis, men ack för kort...
På julafton var vi hos svärisarna, åt mat, tittade på Kalle Anka och öppnade julklappar. Ungefär som resten av Sveriges befolkning...
På juldagen var vi lite dubbelbokade då vi skulle äta middag hos svärisarna och svägerska med familj, samtidigt som vi skulle upp till pappa och träffas och utbyta klappar.
Å på annandan kom mamma, Urban och Kajsa till oss där vi upprepade hela proceduren igen!

Har fått så fina julklappar; presentkort på Ving, presentkort hos Diva och Zonpunkten, téer, mugg, pengar, doftljus, House-DVD, böcker och en fin keramikservis bestående av fat, skålar, muggar och äggkoppar (två av varje).

Nu sitter jag på jobbet, det är rätt lugnt här i mellandagarna.
Jag har fått förlängt tre månader till, känns bra.

Längtar till nyårsafton!
Då kommer kusin A och D med respektive, D ska kocka världsklassmiddag; lamm med trattkantareller, potatisfondant, rödvinssås samt chokladbrülé till efterrätt!! Mumma!
Hela långa dan/kvällen/natten ska vi umgås, ska bli sååå kul.

Känns som att jag skulle vilja ha semester två veckor, har så mycket annat roligt som jag vill göra; läsa böcker, se på film (House, Prison Break, Oz), SOVA... har tagit ledigt fredagen den 7 januari, så då får jag iaf liiite långledigt, från onsdag kväll till måndag.

Nu ska jag lära mig nya saker på jobbet, ha ett GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer
Postat av: Paulin

Nyårsafton kommer bli kung!

2010-12-29 @ 21:45:58
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: moster

Ni kan väl planera lite för Petterbergsmötet i sommar!!!!

2010-12-30 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0