Nääää...

...inte blev det nån städning och renbäddning idag inte...
Vaknade i morse och kände mig lite sämre, så jag sov mest hela förmiddan.
Sen hade jag helt enkelt varken lust eller ork att göra nåt nytttigt.
Men imorrn, DÅ!!

Igår bokade vi biljetter till Småstadsliv i Sundsvall den 25 oktober.
Fy fan vad roligt!
Längtar att få se Stånk-Tommy live.




Nähä, lite fler avsnitt av SATC, sen får man se om man får sova i sängen i natt.
Min bättre hälft snarkar som ett tröskverk nu när han är förkyld, så jag brukar knata iväg och lägga mig i soffan...

Kommentarer
Postat av: Paulin

ÅH vad kul det ska bli! :D Man lär väl garva ihjäl sig...

2010-08-27 @ 07:13:08
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0