Hej hallå bloggen!

Jag har haft sommarlov från bloggen, därav "tystnaden".

Nu sitter jag här den näst sista dagen på jobbet.
Det blev alltså ingen fortsättning, inte i nuläget iallafall.
Trist, men jag känner mig inte jätteledsen eller så, det är mer känslan av "ja, ja, det dyker väl upp nåt nytt"!
Olikt mig, men det känns helt ok.
Hela sommaren har alltså bestått av jobb vareviga veckodag.
Helgerna har blivit korta och intensiva, men vi har ändå hunnit med en hel del.

Midsommar spenderades i 10 plusgrader och regn i Järkvissle.... typiskt midsommarväder.
På midsommardan hade vi en liten reunion med släkt och vänner hos pappa.

Årets höjdpunkt, Nostalgiatävlingen på Hammarn gick förstås också av stapeln!
Jag vann i år igen och Paulin kom tvåa!! Så kul!

Gatufesten avverkades också, först en after-work på onsdan, sen konsert med DAD på fredan och Accept på lördan. 
Vad har vi gjort mer?
Haft Bergsåkersborna på besök, gjorde en en snabb sväng på Yran.
I övrigt har vi slappat, ätit, kollat på film och bara tagit det lugnt.

Har bott hos kusin och Paulin mesta delen av tiden på veckorna, mycket trevligt!
Känns nästan lite vemodigt att säga hejdå nu...

Den här helgen ska vi våldsgästa Bergsåkersborna, besöka Selånger Marknad och äta kräftor.
Ska bli skitkul, hoppas på finväder!

Och nästa vecka är en sån där riktigt rooolig vecka, NOT.
Måndag: Arbetsförmedlingen 14.45 (oj så skoj)
Tisdag: Barnmorskan 13.00 (Ännu roligare) (Nej, jag är inte gravid)
Onsdag: Frissan kl 14.15 (DET ska f.ö. bli kul, ser ut som sju svåra år i huvet)
Torsdag: TANDLÄKAREN 13.00 (Billigt och bra, NOT)

Sen på lördag ska min käre make spela på Holmstagården, tillsammans med några andra band och HP Burman, DET ska bli kul. Känner för att få piffa till mig och ta en drink, det var ett tag sen.

Over & out, på återseende.


Kommentarer
Postat av: ewa

Äntligen!!

2010-08-19 @ 21:21:40
Postat av: Mamma

Välkommen hem! Allt ordnar sig. Kram

2010-08-22 @ 14:05:24
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: mias

Har saknat dig mycket. KUL att du skriver igen. Saknar Denise och Nadja också med deras skrivande. Ha det bra och kram.

2010-08-24 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0