Förkylning from hell

Nu har jag legat däckad sen i söndags kväll av en elak influensabacill.
Inte bra, får så jävla ont i ryggen av att ligga hela tiden, men orkar inte göra nåt annat.
Idag hämtade jag Nicolas efter skolan och handlade lite på ICA och när jag kom hem kändes det som att jag sprungit ett maraton. Typ.
Så tack gode gud för datorn så man kan hålla sig ajour med omvärlden samt se på film!

Idag har jag laddat hem första säsongen av Sex & the city, så jag ska börja se den ikväll.
Bra serie, gillar den som fan!

Ingenting har jag orkat gjort sen jag kom hem heller, skulle behöva tvätta, byta sängkläder, ordna med ungarnas kläder... dom har i princip växt ur allt under sommarn, som vanligt =)
Men det får bli när jag är piggare.

Således har jag avbokat alla mina roliga ärenden denna vecka, alla förutom frisören.
Får se hur pigg jag är imorrn, behöver verkligen åka, mitt hår mår inte bra.
Och jag behöver bli ompysslad!

Over & out från sjuksängen, på återseende.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kanske inte är så bra att fixa håret när man är sjuk!? Kram

2010-08-24 @ 20:38:56
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: johanna

Jodå, ingen fara!

2010-08-24 @ 21:08:50
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Ia

Jag har också laddat ner dem. Är inne på säsong 6. Bara något avsnitt kvar men sen finns det alternativa slut att se plus lite extra scener.

Krya på dig!

2010-08-25 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0