Pirrigt

Här har man sökt jobb i tre års tid, kommit på enstaka intervjuer, fått negativa besked, blivit bortvald framför andra och vips så ska man på anställningsintervju. Och allt som behövdes var en konversation på Facebook, ett mail och ett telefonsamtal. Fantastiskt.
Ska dit på torsdag kl 14, säger inte vilket företag, men det är i Sundsvall!

Tar som vanligt inte ut nånting i förskott, men det är kul att man iallafall får komma på intervju.

Så då blir det Sundsvall både torsdag och fredag!
Nytta och nöje!
Synd att jag har så dåligt ställt bara, behöver köpa ny duschcreme (inbillar mig att jag inte tål den jag har, det kliar överallt), ny deo och en hårklämma. Intresseklubben antecknar så det glöder antar jag??!!

Ska spåna på nåt bra lunchställe tills på fredag i stan när mamma och jag ska äta efter spa-vistelsen!
Har kollat lite och det kan bli Jop´s, Invito eller Sju kryddor, de hade fina lunchmenyer på fredag.
Får se vad mamma tycker, det är hon som bjuder!!

Också krånglar bilen igen.....jag blir tooookig.
Den vibrerar som en asfaltsbrytare och bromsklossarna har typ rostat fast på bromsskivorna så det luktar bränt när man kör. Jag ger upp på den där bilen, har fan inte råd att laga den mer!!
Men jo, vi måste.....annars går det ju inte att sälja den.
Trisslott, anyone?




Kommentarer
Postat av: ewa

Den här gången är det på riktigt. Jobbet alltså.

2010-04-20 @ 21:16:12
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: johanna

Vi får välan si...!

2010-04-20 @ 22:44:03
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till och kör försiktigt i morgon. Kram

2010-04-21 @ 23:34:11
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0