Midnatt

Så var vi hemma i trista Sverige igen då.
Hade iallafall en helt suverän semester, har som jag lovade bara ätit gott, solat & badat, läst pocketböcker och handlat billiga kläder. Ungarna har badat, badat och badat igen, dom är superbruna bägge två, Frippe också för den delen. Själv är jag som vanligt lite halvröd, men man kan ana lite färg i ansiktet!

Har dragit på mig en rejäl förkylning också, Frippe har smittat mig.
Han blev sjuk redan i Turkiet, tror att det beror på ac:n som vi hade påslagen i hotellrummet.
Men för att vara på den säkra sidan ska han gå och ta prov imorrn och kolla så det inte är svininfluensan...

Jag har jobbat hemma två dagar, fasiken vad skönt det är!
Har aldrig haft den möjligheten förut, men måste säga att det var fantastiskt bra.
Man kan vara hemma utan dåligt samvete och få saker gjorda från sjuksängen, skitbra!
Ska vara hemma imorgon också, Patricia hade nästan 40 graders feber ikväll, inte bra.
Bara Nicolas som har klarat sig i familjen (peppar peppar), hoppas det håller i sig, han fyller ju år på lördag!
Nio år. Herregud, han var ju också nyss bäbis...


Nu orkar jag inte skriva mer, host och krax.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men det är så svårt att inte tänka. Jag grubblar så mycket över allt. Men ska försöka att inte göra det:). Kram

2009-09-10 @ 07:09:22
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Å det låter så skönt. Vill också till solen!

2009-09-10 @ 18:12:39
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Krya på er! Kram

2009-09-10 @ 23:23:54
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0