Jag veeeet!

Är sååå dålig på att uppdatera, men om dygnet hade fler timmar skulle jag ha tid med allt jag vill göra!
Tyvärr får bloggen stryka på foten ibland...

Så, what´s new?

Hmm...har varit kanonförkyld efter Turkiet-semestern, världens segaste förkylning. Ingen direkt feber, men hosta, nästäppa, huvudvärk, trötthet och slöhet. Förra veckan låg jag från tisdag till fredag, orkade knappt kliva ur sängen och äta middag. Så jag roddade ihop ett kombinerat kontor/rekreationplats/matplats i sängen hela den veckan. Jobbade även lite hemifrån, och gud vad trevligt det var! Mycket bekvämt att kunna utföra sin arbetsuppgifter från sjuksängen.

Nu är jag väl hyfsat återställd, lite hosta kvar bara.

Nicolas fick ju ett Nintendo DS i födelsedagspresent, vilket blev mycket uppskattat, även av mig!!
Det är knappt han får låna det, kan jag säga!
Har sagt att han inte får ta med sig det till sängen på kvällen, för då slutar han aldrig att spela och blir trött när han ska upp till skolan. Och när katten sover dansar råttorna på bordet!
Då tar nämligen mamman beslag på spelet, lägger sig i sängen och KAN INTE SLUTA SPELA. Inatt låg jag vaken till kl två......går inte att sluta!  "Bara EN bana till......"

När jag ändå är igång så kan jag väl även lägga ut årets önskelista till mina kära släktingar, om nån är intresserad!

*Presentkort på IKEA. Finns så mycket fint jag behöver.
*Presentkort på Indiska. Åh, det finns supersnygga gardiner där som jag vill ha i höst!
*Bok: "Bara vanligt vatten" av Kajsa Ingmarsson
*En brödlåda
*En ny mobil, en röd Sony Ericsson W995
*Svenska Akademiens ordlista (som vanligt)
*Massage, fotvårdsbehandling (som vanligt...)
*Mysiga, MJUKA sjalar (typ från H&M, Indiska)
 Kommer inte på nåt mer just nu....

Nu ska jag luncha.
Adiós!




Kommentarer
Postat av: ewa

Tack, jag blir sååå störd när Du inte wrajtar!

2009-09-17 @ 17:25:49
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0