Ingen fläsksnuva...

...var det. Diskan (distriktssköterskan) tyckte inte ens Frippe behövde ta nåt prov, då det inte var samma symptom som på grisfebern. (kärt barn har många namn)
Så ni som hade tänkt komma och äta tårta idag behöver inte oroa er, det är bara en "vanlig" förkylning, dessutom är alla på benen förutom jag som fortfarande är lite matt, men jag känner att jag är på bättringsvägen.

Idag har jag varit på jobbet en sväng, tvättat och hängt kläder, samt ätit middag vid köksbordet (har intagit föda i sängen de senaste dagarna) och suttit uppe i soffan och sett Idol.
Det är mer än jag orkat på hela veckan.
Men nu är det sängen som gäller!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ewa

Hälsa lillgubben ett STORT GRATTIS!!

2009-09-12 @ 17:15:26
Postat av: Denise

Hallå där! Jag väntar på uppdatering :( :)

2009-09-17 @ 09:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0