Höstplaner

Sitter och funderar på vad jag har för höstplaner.
Nu när resan till Turkiet är gjord är det dags att sätta upp nya mål.
Jag vill alltid ha något att se framemot så jag försöker att ha roliga saker inplanerade med jämna mellanrum.
Hittills i höst ser det ut så här:

*Nu på lördag: middag hos M & T med Frippe, en gammal vän och hans nya tjej. Ska bli mycket trevligt!

*Min födelsedag om ca en vecka (inget jag direkt planerat, ha ha, den infaller ju oavsett=)

*Att gå på bio och se "Flickan som lekte med elden" med min man och äta middag på Sju Kryddor efteråt.

*En liten husmorssemester över en helg till min goda vän i Umeå

Sen är det väl jul!

En kollega upplyste mig på jobbet att det är Höstdagjämning idag.
Tre månader tills det vänder, tjoho!

By the way skulle jag behöva en hemhjälp, det ser för jävligt ut här hemma.
Alternativt behöver jag en ledig dag åtminstone....putsa fönster, bädda rent, dammsuga, tvätta.....
Men har ingen ork eller lust.
Får väl bli på lördag förmiddag, det MÅSTE göras, jag mår illa när det är ostädat, det är så fuuuult.

Nu till dagens i-landsproblem.
Har nu plöjt alla säsonger av Seinfeld en par tre gånger på kvällarna nu sen i våras, så nu är vi less på dem. Vad ska man då titta på innan man somnar????? Det har blivit så otroligt rutinartat hos oss att titta på serier i sängen innan vi somnar att vi inte kan tänka oss nåt annat. Men har nu inget skoj att titta på. Nån som har nåt tips, eller kan låna ut nån box av nåt bra/roligt program?

Förresten så hejar jag på Mikkey Dee i Kändisdjungeln.
Ni då?


Kommentarer
Postat av: Annika

Inget kan ju mäta sig med Seinfeld när man vill ha roligt, men du kan ju testa the Office, Heja Björn eller Ulveson och Herngren. Du kan få låna de två första av mig, U & H skulle sonen ha tillbax nu. //Annika

2009-09-23 @ 20:53:54
Postat av: johanna

Japp, The Office har vi (den brittiska versionen, tycker den amerikanska är värdelös), den plöjde vi i våras...Heja Björn var ju skitkul när den gick på tv, har inte sett den sen dess. Den kanske man kunde låna? Och U & H var ju lysande, vi hade den boxen förut, men tror den är utlånad och vet inte till vem....synd att du inte hade den kvar!

2009-09-23 @ 21:16:07
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: mia.s

Jag håller på PIPPI om hon är kvar vill säga.haha

2009-09-23 @ 21:17:05
Postat av: ewa

Kolla Rome- ge inte upp den ÄR skitbra.

2009-10-01 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0