En till

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Det händer...

3. Vad åt du senast? Fil & müsli

4. Har du fått någon komplimang idag? Nej

5. Har du varit med i en rättegång? Ja. För min mans kusins räkning

6. Är du polare med grannarna? Ja, den närmsta iaf!

7. Vilka länder har du bott i? Sverige 

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Förra lördan, till Sundsvall
 
9. Har du haft en stalker? Ha ha nej, nej

10. Minns du dina/din musiklärares namn? Hon hette Kerstin Hellberg. Mollan även kallad.

11. Hur bra är din syn? Extremt dålig. Minus åtta. (Ser man perfekt har man ögonstyrka +1,0). Jag är i princip blind utan linser.

12. Var är dina syskon just nu?
Tja om dom är hemmavid så är en på Näset, en i Pålgård, en i Umeå och en på Hallvägen.

13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Drömmer så mycket sjukt, kan ej återge här...

14. Vem ringde dig senast? Annika

15. Vilken tid gick du upp imorse? 07.30

16. Vad ska du göra i helgen? Imorrn ska vi på middag och på söndag lär jag vara bakis.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Ok! Är d endast inträde? Ingen mat el så?

18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Öhhh....Ian Haugland kanske? (Typ 10 år sen)

19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov

21. Vad är det första du gör på morgonen? Sätter klockradion på snooze

22. Vad ska du göra efter det här? Gå till sängs!

Kommentarer
Postat av: ewa

HJÄLP. Min profilbild tryckte jag bort men hur får jag dit en nyyyy?

2009-10-01 @ 18:01:58
Postat av: Kajsa

Jag med!!

2009-10-02 @ 12:05:04
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: ewa

Ja, men jag sate in den här bilden som profilbild igår men den kom ej in idag. Så nu har jag gjort likadant igen. Men ska man klicka på spara profil innan fotot syns..?

2009-10-02 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0