Dax för lite listor tycker jag

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Namn: Johanna

Piercingar: 10

Tatueringar: 3

Längd: 165 cm

Skostorlek: 39

Hårfärg: Rött

Fräknar: Nej

Motto: What goes around, comes around

 

Kär? Det sinnestillståndet har väl passerat...men jag är in love!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag skulle vilja bo på Kanarieöarna från okt-maj

Tycker du att du är attraktiv? Njae.

Dricker du? Ja, annars dör man.

Röker du? Jaaaaaaaaa

Vilket schampo använder du? Olika, just nu Herbal Essences

Vilken parfym använder du? Olika det med, men just nu Chanel Allure

Vad är du rädd för? Att nån i min familj blir dödligt sjuk, eller råkar ut för olyckor

Gillar du att tvätta? Ja!

Gillar du berg- och dalbanor? Nja....

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Hyrde??? Ser bara tv-serier nuförtin. Seinfeld och Klovn.

Filmen du köpte? Köpte???

Låten du hörde: Halo med Beyoncé

Låten du laddade ner?
Broken strings med James Morrison och Nelly Furtado

Personen du ringde? Annika

Personen som ringde dig? Annika

TV-program du såg? Skavlan

Person du tänkte på? Öhhh...tänker på personer hela tiden.

 

 

Favorit...

Låt: Omöjligt att välja. Men nån av Pink Floyds går alltid hem

Sak att göra: Sova, jobba effektivt, shoppa, umgås med roliga och snälla människor

Sport: Friidrott. Att titta på.

Dryck: Beror på. Svartvinbärssaft bl.a.

Kläder: Tights och nån lång, skön tröja

Film: Smala Sussie, Änglagård

Bil: Nån amerikansk 60-70-talare kanske... Camaro, Dodge, Olds, Buick.....

Serie: Seinfeld och Klovn

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Jadå

Gråtit över en flicka? Jadå

Ljugit för någon? Jadå

Varit i slagsmål? Jadå

Blivit arresterad? Näpp!

Träffat någon från internet IRL? Nej

 

Antal...

Gånger du varit kär? Gud vad svårt....men cirka 4 kanske?

Gånger ditt hjärta brustit? Ha ha....minst tusen gånger mellan man var 13-16!

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning? En som jag vet om....men jag är ju en nice girl så jag har nog inte dumpat nån så hårt

Tjejer du kysst? En! På skoj!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Nästan alla.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning????? Säkert tjugo.

 

Senaste...

Boken du läste? Bedragen av Katerina Janouch

Personen du fick e-mail av? Jill V

Personen du fick brev av? Det var längesen....minns inte.

Personen du fick sms av? Tina

Gången hela din familj åt middag tillsammans? På vårat bröllop tror jag. Sex år sen.

Saken du köpte? Skor åt min son idag.

Vad har du gjort idag? Jobbat, varit på AFB-show.

Brukar du svära mycket? Jaaa

När stiger du upp på morgonen? Halvåtta på veckorna, tio-halvelva på helgerna

Vad har du på dig? Pyjamas

Vad ska du göra ikväll? Snart gå och lägga mig

Vad är du allergisk mot? Starka parfymer, kroppskrämer, hårfärg

Var har du ont? Ingenstans just nu

Använder du hårspray: Ja det händer

Kan du stå på händer? Vet inte, kunde då jag var liten

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark tack.

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Mera trött än glad

Var du glad igår? Ja...tror jag väl?

Vad dansar du till? Dansar helst inte alls men headbangar gärna. Till hårdrock.

Stockholm är... ? Den kungliga hufvudstaden.

Göteborg är... ? la gött?

Kan du sjunga? Hmmm...råder delade meningar om det...

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Zanzibar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0