Whazzzzzuuuup??

Det har varit soligt, fint och kallt i flera flera dagar, men gissa vad det var för väder på min födelsedag?
BLÖTSNÖ, REGN, KYLA och BLÅST.
Som ett hån liksom, som om vädergudarna visste exakt om vad jag tycker om den sortens väder.

Men men, det blev en trevlig dag inomhus ändå!
Släkt och vänner kom och åt tårta och fikade.
Några presanger fick jag också, parfym, bok, presentkort (Indiska bl.a.), pengar och lite sånt.
Så nu ska jag handla nya höstgardiner på Indiska och lite nya attiraljer på IKEA så man kan göra höst.
MÅSTE putsa fönsterna till helgen, innan det blir för kallt.

Annars då?
Tja nu är snart hela oktober och halva november uppbokat....det dyker upp roliga grejor hela tiden, det är ju skoj!
På lördag kommer M&T och ska äta middag. Tror vi ska bjuda på fläskfilé, hasselbackspotatis och gorgonzolasås.
Nästa helg kommer syster och E och cashar in sin trerättersmiddag som E fick på sin 30-årsdag.
Har inte bestämt mat än...
Sen är det lugnt en helg innan det blir allhelgona, då ska jag troligtvis till Umeå och hälsa på M.
Helgen efter, den 7 nov, då är det Aktsam-reunion. Ska bli skoj!
Och den 11 december har vi och A&P bokat tåg ner till Sthlm, där vi ska se Killswitch Engage, In Flames och Dead by April på Hovet.
Pjuhh!

Nu ska jag kvällsfika och lägga mig tidigt tror jag.
Tror jag ska fråga Frippe om han kan göra en kopp te, alternativt följa med till sovrummet.
Jag behöver nåt varmt i mig.

Moahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter ju trevligt...

2009-10-07 @ 22:14:38
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0