Jag har fått en uppgift




Jag har fått en utmärkelse av Paulin och det medför vissa förpliktelser med den!

Till att börja med, berätta 10 saker om sig själv som ni inte vet...
Har för mig att jag gjort detta förut, men åkej då, jag gör det igen. Men det kan komma repriser!

1. Jag är konstant trött och gäspar ofta, vilket kan uppfattas som att jag aldrig sover, alternativt är lat.
Men det är bara biverkningar på en medicin jag äter! (inget allvarligt) Så länge jag håller mig igång går det bra, men dråsar jag ner i en soffa somnar jag på två röda...

2. Det absolut fulaste jag vet är när folk prydnadsklippt björkar.

3. Jag samlar på tre saker (okej, fem): parfymer, dyrt smink, påslakan, halsdukar och julstjärnor. Besatt!

4. Jag tycker Kat von D är riktigt snygg i sina tatueringar. Hade jag samma fysik som henne skulle jag se likadan ut. 

5. Jag (vi) kommer att flytta till Sundsvall så fort ungarna gått ur nian. Måste få bo där igen!

6. Jag skulle vilja jobba som ljudtekniker. Eller scenograf. Eller som alltiallo på ett produktionsbolag. Vill vara kreativ och ha kul på samma gång!

7. Jag tycker snö är en styggelse.

8. Skithöstregngråväder också. Det ser ut som Ryssland överallt.

9. Jag läser Kissies blogg. Och skäms.

10. Jag tycker det är mysigt med åska. Trots allt.

Sedan ska man skicka uppgiften vidare till tre stycken.
Jag väljer:

Denise A
Helena E
Nadja S

Lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jo, men nu har dom gått ner till 4-dagars och det finns inga arbetsuppgifter för mig nu.

2009-11-23 @ 18:24:02
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul läsning. Kram

2009-11-23 @ 19:31:13
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Jag har varit in på Kissies blogg nån enstaka gång, och skulle nog göra det mer, men jag vill verkligen inte vara en som ökar hennes tittarsiffror!! Jag hoppas bara att hon en dag försvinner från rampljuset, och kan leva sitt unga liv som det ska levas, istället för att enbart leva för andra, och vad andra tycker!

2009-11-25 @ 12:23:58
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0