Håhåjaja

Trååååkvecka...........
Jobbet går segt, vädret är trist...

Ljuspunkten blir väl på lördag då jag ska på Aktsam-reunion.
Det kommer förhoppningsvis ett par glada damer till mig innan och fördrinkar!
Jag är ensam hela helgen, Frippe ska till Umeå och jobba. Barnen sover borta på lördag.
Så då ska jag ha en heldag med mig själv, färga håret lite, raka bena, brun-utan-sola, duscha, sminka mig, fixa håret..ja ni vet! Dessutom kan jag spela musik på högsta volym utan att nån skriker!

Förresten var det nån som såg Ullared igår?
Ha ha, måste ju helt klart bli höstens tv-underhållning nummer ett!
Snacka om Robert Gustafsson-karaktärer allihopa.....
Vi satt bara och garvade genom hela tv-programmet!

Började på en ny bok igår, "Grevgatan 22" av Jenny Leeb. Redan efter 10 sidor blev jag lite matt.
Hon skriver som en sextonåring, och handlingen och dialogen känns som om jag läst hundra gånger förut, triiiist.
Men jag måste läsa ut den ändå, även fast den är kass.....vill ju veta hur det går.

Ja ja nu har jag väl babblat klart för idag! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, vad härligt!! Är så skönt att vara gräsänka, även om det är skoj när alla kommer hem igen!!

2009-11-04 @ 18:53:14
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skönt med lite egen tid!

2009-11-04 @ 22:04:52
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skönt med lite egen tid!

2009-11-04 @ 22:05:23
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: ewa

Men skriiiiiv nåt då! Vill läsa, vill läsa, vill läsa!

2009-11-06 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0