Ösregn

Tänkte vara duktig idag och klippa gräsmattan, det börjar verkligen bli dags.
For på macken och tankade i reservdunken för att kunna fylla på i klipparen, hann precis hem på gårn så stod regnet som spön i backen. Tji fick jag. Visserligen blev det grönt som fasen ute, men gräset växer ju desto mer när det regnar....så det lär bli tungdraget när man väl ska klippa.

Är dålig på att uppdatera, jag vet, men alltså det händer inget här av värde som är kul att pränta ner....eller så har jag dålig fantasi!
Nu är ungarna ledig några dar, skönt att slippa väcka dem på morgonen.
Sen har dom bara tre veckor till skolavslutningen, sen sommarlov i tio veckor!!!
Och själv ska man väl jobba hela sommarn...kanske.

Hoppas stenhårt på att min deklaration går igenom, för isåfall blir det en Turkiettripp i september.
Min svägerska fyller femtio i sommar och ska fira med hela (halva) släkten där nere.

Nu ska jag göra mig en toast och en kopp te, roligare blir det inte.
Go natt!




Kommentarer
Postat av: ewa

Alltid något! Nu är vi klar med 24- finns de sista?

2009-05-23 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0