Helgen är över

Igår var vi till Järk och åt middag.
Vi tjursatt ute på altan trots 14 plusgrader och polarvindar...
Det bjöds på grillad chilimarinerad karré, grillad ananas och majskolv, potatisgratäng och sweetchili-apelsinsås.
Mycket mumsigt.
Sen hem och kollade på slutet av Mellon.
Låten som vann var väl inte min tekopp direkt, men den lyckades klistra fast sig på hjärnan.
Tråkigt för Malena att komma nästan sist.
Jag tyckte Island, Israel, och England var bäst.

Idag blir en soft dag, min man ska bjuda på pizza om en stund.

Har inget spännande inbokat till veckan, förutom att Patricia ska till tandläkaren och mamma fyller år på onsdag.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: mia

Ja har du lite att fördriva tiden med så vet jag vad du kan göra,eller vad tror du?

2009-05-17 @ 17:15:04
Postat av: Mamma

Vålkomna på tårta! Kram

2009-05-18 @ 17:53:14
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0