Glömmer

Jag glömmer bort att blogga, har så mycket annat för mig.....
Dels har jag lämnat in laptopen på konfigurering och dels måste jag slåss med tre andra som vill använda den stationära datorn och då blir det inte så mycket tid över till surfning.

Utgång blev det på sista april, med sedvanlig tillhörande efterfest.
Trevligt var det!
Och vilket kanonväder det har varit, men idag är det lite kallare, SMHI hotar med regn och två plusgrader imorrn - vilket bakslag. =(

Nu ska jag ta in sista tvätten sen ska jag ta en repa med bilen och lyssna på lite musik tror jag.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det härligt med VÅR!!!!!

2009-05-03 @ 17:17:29
Postat av: mia s

For förbi er i går men röda bilen var ej hemma så jag blåste förbi.Var nämligen till Hackås och köpte en liten Golf i går.Hem la på sommar däck sedan till S-vall och hämta hem Filip,mycket bil åkning,ont i nacken fortfarande,TRIST.

2009-05-04 @ 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0