Tyst, jag ska vila

Har haft magkatarr några dagar, är inte på världens bästa humör just nu.
Försöker behandla med Losec Mups, får se hur det går.
Känner mig allmänt vresig, missunnsam, avundsjuk, aggressiv och "pluta-med-underläppen-sur".
Som på den där reklamen:
"Vi hade tänkt oss att ge dig en månadslön på 53 000..."
"Det känns inte bra!"

Nä, det känns inte bra.
Så jävla obehagligt att ha magkatarr.
Och varför har jag det???
Undermedveten ekonomisk stress?
Vet inte.
Nu ska jag lägga mig under värmegrad 4 och morra en stund.

Kommentarer
Postat av: ewa- som- ska- ha -semester

Ja, ja, jag vet att det är min resa som gett Dig symptomen..SOOOORRRRY..

Morra på Du men TACK för RESEHJÄLPEN.. TJOHOOOOO!

2009-03-04 @ 20:41:35
Postat av: johanna

håller för öronen och sjunger samtidigt

2009-03-04 @ 22:11:53
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det är jättesynd om dig!!! Bädda ner dig och tänk snällt om dig. Kram

2009-03-04 @ 23:31:29
Postat av: ewa- som- ska- ha -semester

Twiddelidi, twiddelidej, do,do,do, la,la,la,rabbadida.....

2009-03-05 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0