Sköna söndag

...så hette väl ett program på åttiotalet? Med hon, Catrin Jacobs.
Numera är det Nyhetsmorgon söndag med Tilde de Paula som gäller.
Ligger i soffan med duntäcke, när vi klev upp idag så var det typ 16 grader på nedervåningen medan det var 25 grader på övervåningen.
Tror det är värmepumpen som har varit lite felriktad, Frippe ändrade nån inställning så nu ska det blåsa lite varmluft även nedåt också. Tillsvidare blir det värmegrad 4 och lite bra film på tv:n.

Var på god tacomiddag hos A&P igår, väldans najs!
Tyvärr fick vi avbryta kvällen tidigare än tänkt, blev problem med barnvakten.
Så kan det gå.
Men vi får ladda inför kusinens 30-årsbaluns istället, på påskafton!

Till veckan är jag ledig måndag och tisdag.
Som det stått i LT så ska ett företag till in på Gullbacksägen 3 nästa vecka, ska bli spännande och se vilka det är!
Kul att det rör på sig.

Vet ni om att det bara är 70 dagar tills den 1 juni?
Det är då sommaren börjar, enligt mig.
Sjuttio dagar, det är banne mig inte länge!





En Ernst i rabatten kan väl aldrig vara fel??!!

Ha ha, när jag googlade bilder på "Sommar" så dök denna upp!
Nån som är sugen på en Lovikka-bikini?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommar ja, den ska vi möta om sisådär 10dagar...

Men Ernst är inte riktigt min favorit..jag tror nämligen att det luktar illa mellan hans tår och att det är därför han måste gå barfota överallt ha,ha!

2009-03-22 @ 14:05:28
Postat av: mia s

Hahaha fy fan vad stygg bikini

2009-03-22 @ 16:50:44
Postat av: Åsa

Lovika-bikini????

Sicket påhitt:)

2009-03-22 @ 17:15:34
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0