Ofrivilligt ledig...

...blev jag denna vecka, då vår utbildningsansvarige åkt på flunsa.
Jaha, vad ska jag hitta på då i veckan?
Idag har jag beställt lite nya fräscha vårgardiner, det tyckte jag var trevligt!
Vitt, ljusgrönt, blommigt, längtar tills jag får byta ut de vintriga, tunga gardinerna.
Och nu börjar äntligen dagarna och veckorna gå lite fortare också tycker jag, vi är redan inne i mars, snart mitten av mars till och med.
Snart fyller Patricia 11 (det är ju inte klokt! Hon var ju nyss bäbis och åt välling och åkte vagn).
Och efter det så är det påsk. Det verkar bli sedvanlig pimpling på långfredagen på Fisksjön med en massa släktingar, sen bjuder nog även påsken på en träff med gamla kompisar jag inte träffat på länge, varav den ena helt nyligt gift sig i hemlighet!  

Helgen som kommer blir kolugn, ska isolera mig här hemma och bara softa.
Självklart blir det mello-final på lördag!!!
Frippe kanske ska till Timrå på hockey på lördag, men inte jag!
Jag ska sitta hemma och rösta på Sarah Dawn Finer.

Nä nu ska jag spela Mafia Wars.
Ha de´!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter lugnt och skönt! Kram

2009-03-10 @ 16:57:56
Postat av: Denise

Tack för det :) Grejen är den att jag och killen som körde in i mig skulle skriva tillsammans, men nu vägrar han eftersom "han inte gjort nån skada".. Hmm.. så jag vet inte alls jag :S Är ju jobb-bilen så jag skriver väl i själv då så jag åtminstone får lämna papperen till bilansvarige på jobbet. :S

2009-03-11 @ 15:40:29
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0