Ja, inte händer det mycket..

...här på Hannåsvägen denna vecka.
Är man pank så får man vackert sitta hemma och roa sig själv.
Jag vill, vill, vill, vill åka och simma, men det är ju inte gratis. Och inte nästgårds heller.

Igår gjorde jag gratinerad löksoppa till middag, fasen vad gott det blev.
Och idag ska Frippe grilla. Benfri kotlett blir det plus nån form av potatis.
Han var på Hammarn idag och köpte 10 kg!
Ja, i dessa finanskris- och arbetslöshetstider får man leva på potatis och lök som är billigt...

Ikväll är det tydligen en extremt viktig hockeymatch (Timrå kan avgöra en semifinalplats), så tv:n är megaupptagen.
Men vad gör väl det när man har en laptop och trådlöst bredband......!

Såg att mitt favvo-program börjar nästa vecka: Rent hus!
Fasen vad jag tycker dom där tanterna är fräna!
Sen är ju en av dom så jäkla lik min moster också, ännu roligare, eftersom hon också är städ-freak...


Kommentarer
Postat av: moster

Ha,ha ja det är faktiskt sant...!

2009-03-12 @ 12:28:07
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Denise

Det var hans. Jag kom från höger och hade företräde, han körde för fort och hann väl aldrig uppmärksamma mig. Fick sladd o körde in i mig när jag tillomed hade hunnit skynda mig ur korsningen

2009-03-12 @ 12:45:40
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag håller med om städdamerna! Hon är jättelik Syster.

2009-03-12 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0