Gahhhh

Fasiken vad less jag är dag.
Tror att jag ska åka till Sundsvall imorrn eller på lördag och låtsas som om det inte är nån finanskris eller att jag inte stämplar just nu.
Patricia fyller år snart, hon ska ha kompiskalas nu på söndag, så det ska handlas till detta.
Så ska hon väl få några presenter också...!

Har ingen inspiration att skriva om nåt heller, för det händer precis ingenting.
Boring...har så jäkla svårt för att ha tråkigt...iallafall en längre tid.
Nu har jag bara gått hemma hela veckan och stirrat på väggarna, lagt i en tvättmaskin, hängt den, bakat bröd, skjutsat och hämtat barn på skola...jag går bananas när allt bara är samma, samma hela tiden.


Nä, Sundsvall it is, imorrn eller lördag som sagt....

Kommentarer
Postat av: mia

ta med dig Frippe och kom till oss och fika

2009-03-26 @ 14:29:01
Postat av: Lisa

Vi kanske kan slå följe till Sundsvall. Vill shoppa loss på Willys.

2009-03-26 @ 15:19:13
Postat av: johanna

Mia: Synd att jag inte såg det förrns nu, får komma ner en annan dag. Är du ledig i helgen?



Lisa: Jag kommer att åka imorgon bitti, efter att jag skjutsat ungarna till skolan, har sedan en tid att passa inne i stan 13.30...så det blir en heldag! Men hör av dig om du vill hänka, annars får vi ta det en annan gång!

2009-03-26 @ 17:33:31
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0