En lördag i mars

Har det hänt nåt sen sist?
Nja....jag var till Sundsvall igår och handlade lite till Patricias kalas.
En del presenter slank förstås ner också!
Var in på IKEA en snabbis och köpte vita klotljus, en vit päronformad vas, ett par kvistar fusksyrén, gröna servetter, glödlampor och två gröna fuskväxter. Så nu har jag pimpat upp mina vårfönster lite, blev fräscht och fint!
Fönstrena måste verkligen putsas snart, det ser för bedrövligt ut när dom är så skitiga utanpå!
Pimpningen kommer inte riktigt till sin rätt om inte rutorna skiner....
Ja ja, blir väl nån dag när inspirationen till det infinner sig.

Idag har jag tvättat som en dåre och vikt in säkert tjugo kilo rena kläder i garderoberna, fan vad det hopar sig om man latar sig några dar.....har även bytt sängkläder i allas sängar.
Intresseklubben plitar väl för fullt???
Nä, roligare än så här blir det inte på Hannåsvägen 4 denna helg...

Nästa helg fyller Patricia år, då kommer det en kompis till henne från Sundsvall som ska stanna över helgen.
På lördag hoppas vi på ett djävulskt finväder, då ska vi äntligen åka skoter i Järk!
Hoppas kusinerna kan hänga på, ska äta middag hos oss sen på kvällen är det tänkt.
Funderar på nåt lättlagat, man lär ju inte vara vrålsugen på att värsting-kocka efter en dag i skogen...men jag har en Jansson i frysen, den kan man ju värma på. Och lite kallskuret, bröd, smör, ost.....blir nog bra.

Nu ska jag hänga sista omgången tvätt!
Ett mer vardagstråkigt och mjäkigare inlägg har jag nog aldrig skrivit ha ha!
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: ewa

Nädå, det var ju inget gnällande! Bara en liten svenskundervisningsvink- fönstren heter det!

Ha en bra kväll!

Vi väntar på fotboll, Sverige Portugal.

2009-03-28 @ 17:18:27
Postat av: johanna

Ha ha okej, FÖNSTREN.



Vadå inget gnällande? Jag får faktiskt gnälla hur mycket jag vill, det är min blogg!!

2009-03-28 @ 20:22:27
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: johanna

Nä just ja, jag skulle ju sluta gnälla....iaf på att jag har tråkigt ibland!

2009-03-28 @ 20:23:46
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, då.

2009-03-29 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0