3 saker

Tror jag gjort denna förut, men jag kan väl ge lite nya svar då...

Tre jobb jag har haft:

Montör, försäkringsförsäljare, vårdbiträde

Tre platser jag har bott på: (ja här blir det väl inte så mycket nya svar...=)

Brunflo, Sundsvall, Östersund

Tre saker jag gillar att se på TV:

Dallas, Rent hus, Melodifestivalen

Tre favoriträtter:

Paj, Kött med ädelostsås, hemmagjord pizza med serrano, mozzarella, rucola

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

Nånstans jävligt långt från snön, Kanarieöarna, Fiji, Zanzibar

Tre ställen jag besökt:

New York, Playa de Amadores (Kanarieöarna), Loutraki (Grekland)


Feel free to copy....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg grafik !!!

2009-03-17 @ 18:19:41
Postat av: Helene

Hej Johanna

Nu tror jag att jag har ändrat så att du kan skriva kommentarer. Kul om du kom och hälsade på min "nybörjarblogg" =) kram

2009-03-19 @ 11:09:57
URL: http://hellensblogblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0