Jodå

Visst var det nåt vajsing med kroppen, har nämligen magsjuka idag.
Inte roligt alls. Har ingen feber men är lite matt i kroppen. Aptit har jag ändå, det är ju lite konstigt.
Har tillbringat dagen i sängen, där jag upprättat nån slags sambandscentral.
Nile City på tv:n, datorn i högsta hugg och både vanliga telefonen och mobilen inom räckhåll.
Så när jag inte skubbat till toan har jag haft ena ögat på Percy Nilegård och det andra på HM:s hemsida, där jag beställt lite kläder åt barnen. Nicolas har helt plötsligt växt ur 122/128 som han gått i i två år så alla kläder är för små.
Tänker inte laga nån middag idag, med risk för att resten av familjen smittas.
Frippe sa nånting om pizza idag....hmmm det kan ju slinka ner...

Nu är det dags att hämta barn på skolan.



Magsjukemat???!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är jättesynd om dig!!! Drick coca cola det är giftigt för magsjukebasilusker! Kram

2009-01-22 @ 14:53:59
Postat av: ewa

Du sa det själv i Ditt förra inlägg...dåligt immunförsvar när Du sett "Fresh Prince...

2009-01-22 @ 19:54:34
Postat av: Anonym

Magsjuka OCH aptit... Låter allvarligt...:)

Krya på dig!

2009-01-22 @ 21:04:51
Postat av: Kajsa

2009-01-22 @ 21:49:21
URL: http://kasjalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Uvva! Ja jag väntar på att få tillbaka den nya säsongen!

2009-01-22 @ 21:49:54
URL: http://kasjalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0