Jakten på smördegsrullar

Jaha, 2009 är här!
Nyårsaftonen firades som sagt i Sundsvall, med trevligt folk och en massa barn!
Vi gjorde det enkelt för oss och åt tacos till middag.
Supergott och enkelt!
Sköt raketer och drack lite bubbel vid tolvslaget.
Sen åkte alla barn i säng efter lite ätande av varmkorv och Jansson.
Och sen tror jag alla vi vuxna tacklade av totalt!
Alla blev trötta, så vi bäddade ner oss vi med. Skönt!
Vi hann iaf med att spela lite Singstar, jag tävlade mot P och förlorade på Mamma Mia med YNKA 10 poäng!!!!
Vilket jag grämde mig stort över medan P briljerade hela dan efter!!
Men det var skitkul!

Imorrn har vi bjudit hem M&T på middag och jag hade ju tänkt att bjuda på voul-a-vent till förrätt.
Eftersom det inte fanns såna där smördegsgrejor hemma på ICA tänkte jag passa på att handla dessa på ICA Maxi,
medan vi var i stan igår.
Men tydligen hade hela Sundsvalls kommun bestämt sig för att äta smördeg på nyårsafton, för frysdiskarna var heeeelt tomma på sånt!
Även på Coop var det länsat, så jag fick åka hem tomhänt...
Så idag ska jag åka till Sollefteå för att se om dom möjligen finns på ICA eller Coop där....
Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0