Husmorssemester

Imorrn ska jag smita iväg ett tag över dan, utan man och utan barn.
Jag ska bli omhändertagen ett par timmar, sen är jag förhoppningsvis en ny människa!
Hit ska jag. Till Helena, som jag gått till i TJUGO år, kan ni förstå??????
Sexton år var jag första gången våra vägar korsades, hon var ett år äldre än mig och gick som lärling.
Då var jag mörkblond, men nu har dom gråa håren gjort entré.
Då är det skönt att ha nån som Helena som trots min allergi lyckas färga mitt hår så snyggt utan att jag får det minsta eksem! 
Hon har bytt salong tre-fyra gånger och jag följer efter som en hundvalp.
Lägger väl ut lite bildbevis i bloggen imorrn...

Ser på idrottsgalan, fan vad Robert Gustavsson är kul som Per Gessle ha ha!

I det här fattigmanshuset har vi idag ätit grillkorv och pommes till middag.
Jag och Frippe fick dela på en korv, barna fick varsin. Knapert värre.
(Jo, jag hade ett paket korv till i frysen men orkade inte tina det.....=)
Så nu är jag lite fikasugen. Kanske man kan skrapa ihop en rostad macka och lite te??!!
Blir alla tiders det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0