En dag i snön

Idag har vi trotsat snöfallet och begett oss ut i skogen tillsammans med två systrar med respektive och barn, en kusin med barn samt Ragunda-Hanna med familj!
Vi åkte skoter en liten bit ovanför H och E:s hus i Pålgård där vi parkerade och gjorde upp eld medan ungarna åkte pulka.
Sen intog vi kolbullar, grillad korv och grillade mackor tills det stod ut genom öronen på oss!
Allt medan snön vräkte ner...men det var skönt. Speciellt när man fick komma in igen!

Sitter nu i soffan och har "efter-frysningar"! Man blir så jäkla frusen sen man har varit ute en hel dag.

Igår vann jag på travet igen!!!
Sex rätt den här gången, det gav en tusenlapp.
Så nu resonerar jag så här: fem rätt förra helgen, sex rätt igår, det måste ju betyda sju rätt nästa helg?!!
Den som lever får se....

Nä nu ska jag lägga mig under täcket och försöka få upp lite värme! (vill ha ett baaaadkaaar)
Adios!

Kommentarer
Postat av: ewa

"Man får vad man behöver när..." R fick den här helgen 80 spänn på joker och 780 på rätt resultat i en handbollsmatch. Det är flyt för Er får man säja.!

2009-01-25 @ 22:48:09
Postat av: Jill

Du får kanske bli travexpert

Det verkar iallafall som Du har dolda talanger

2009-01-26 @ 13:31:36
Postat av: Kajsa

Fan vad du vinner pengar då!!

2009-01-26 @ 20:50:22
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja, en oanad talang som jag inte ens visste om själv!

2009-01-27 @ 10:09:56
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis !!!

2009-01-27 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0