Vilken dag

Idag har vi pluggat villkor.
Måste erkänna att hjärnan inte är van sån här extrem ansträngning, jag är helt slut...
Men det var kul!
Blir samma mangling imorrn.
Kändes jättekonstigt att bona in sig på Gulldalsvägen 3 igen, men när vi hade städat, torkat, fikat, surrat och loggat in oss kändes det helbra. Dock en smula förvirrande, när jag hade smitit ut och blossat lite och kom in igen så klack det till: "ehhh...ska jag reglera en skada, betala en faktura eller vad ska jag göra?? Ja, just ja, plugga var det ja!"
Allt är jättespännande, händer nya grejer hela tiden...Blir nog bra hoppas vi.

Nu nåt annat!
Har följt det sk "bloggbråket" mellan Linda Skugge och Ebba von Sydow den här veckan.
För er som inte är insatta så handlar det om att prinsessan von Sydow är utbränd av alla prestationskrav, medan Skugge kontrar med att hon kan komma igen med sin utbrändhet när hon skaffat tre ungar och lider av konstant sömnbrist.
Tycker väl att båda två har rätt på sitt sätt, men jag mailade Skugge och tyckte hon kunde komma upp till Jämtland en vecka och se hur länge hon klarade sig i 30 graders kyla och inte kunna storhandla på Willys varje dag....hon publicerade hela mailet i sin blogg....
Sen läste jag en krönika av Belinda Olsson i Aftonbladet om detta som var klockren!
Läs här!
Själklart behöver världen fler Tabitor! På riktigt!
Hon är ju hur skön som helst.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh älskade tabita!



Hmm fast om du märker att tetralysalen inte hjälper mer än när du äter den tycker jag nästan du ska sluts och hitta annat..att gå på antibiotika hela tiden är inte bra för kroppen alls och sen när det blir vår och sommar kan du får enorma problem med solen istället och hudskador.



Provat Clealy gone som jag tipsat om?

2009-02-26 @ 20:29:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilket bra mail du hade skrivit!

2009-02-26 @ 20:45:32
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Paulin

Skitbra mail och roligt svar du fick :D

2009-02-26 @ 23:56:01
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja det har jag glömt att säga. Den ligger i en låda här!

2009-02-27 @ 13:44:31
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Läste Belindas krönika-jättebra!!! Va bra att du skriver till den det gäller!!! Kram

2009-02-27 @ 17:13:51
Postat av: ewa

Å inte hittade jag ditt mail inte...

2009-02-27 @ 19:31:21
Postat av: ewa

Hittade Ditt mail till Linda, härligt tufft och bra svar också.

2009-02-28 @ 18:00:49
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0