Ja, ja, här kommer en uppdatering!

Ligger i soffan idag...lite matt efter gårdagens baluns!
Var alltså på 30-årsfest. Ca 70 (?) pers, vi fick fläskfilé med gratäng, sås, sallad, bröd.
Sen var det bar till självkostnadspris (20 spänn för en öl eller drink), och dans natten lång....
Själv dansade jag inte så värst mycket förrän frampå småtimmarna då någon satte på AC/DC....
Festen var väl slut vid 3-tiden (dom är lite dåliga på att festa, hammarstrandarna??? I Bisp slutar inte festerna förrns solen går upp och det är dags att äta frukost=D), sen satt vi och väntade på skjuts till kl halvfem....
Då hade jag en djävulsk huvudvärk, ville bara hem till sängen.
Två alvedon och en resorb senare somnade jag sött och sov till elva i förmiddags.
Men det var jättekul, så roligt att träffa en massa folk man inte sett på länge

Och som det har vräkt ner snö, hela natten!!!
Verkar inte finnas nåt slut på eländet.

Nä ni nu måste jag luta huvudet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0