Ännu en vecka

Detta är förhoppningsvis sista veckan jag är hemma och drar benen efter mig.
........Slut på evighetslånga sovmorgnar, äntligen får man kanske känna sig lite nyttig på dagarna.
Idag har jag ringt rörmokarn (för tionde gången) och kanske att han hade tid att komma i morgon eftermiddag.
Nä, vi har ju bara väntat på att få badrummet klart sen i höstas!!!

Finväder var det igår också, men lyckades man ta sig ut????
Ibland önskar jag att man hade en skoter, då skulle man vara tvungen att fara ut för att den inte bara ska stå och kosta en massa pengar. Sen är det ju så kul också!
Ska ta och bestämma nån helg med Järk-borna, har varit på g länge nu, men det kanske kan bli av i februari.
Lite finväder, grillning på skogen och ett stort friskluftsintag!!

På lördag blir det 30-års kalas, syrrans kille blir gubbe.
Ska bli roligt att komma ut och träffa lite folk, det var ett tag sen.
Få klä upp sig och snygga till sig, det gör man ju inte direkt varje dag nu för tiden....

Ungarna har varit sjuka hela helgen, men förhoppningsvis är dom friska till helgen.
Kommer inte ihåg sist dom var sjuka, vi har verkligen haft tur med förkylningar och annat.
Men nu var det väl dags....

Nä, dags för dagens dos av betapet!
Förresten har jag hittat en ny rolig sida, vetgirig.nu heter den.
En sida med en massa frågesporter om allt möjligt.
Frippe och jag satt i fredags och tävlade, det var skitkul!

Kommentarer
Postat av: mia s

Tja Jag vet ett bra sätt att få friskluft,man behöver ingen skoter det enda man behöver är att gå ut och röra på påkarna.Då får man friskluft motion och har man en jävla tur så går man ner några gram,Ha det bra Mia

2009-02-02 @ 14:35:07
Postat av: mia s

Jag menar mig skälv alltså...går och går men går INTE ner ett gram , så nu lägger jag ner dessa jävla promenader .

2009-02-02 @ 14:47:15
Postat av: ewa

Nu har jag antagit Din utmaning..

2009-02-02 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0