Allvarligt

Alltså vad är det för vargavinter vi har fått??
Hundra meter snö och 25 grader kallt om vartannat. Ta mig till värmen!!!

Var till sköterskan i morse och visade upp min kliande hudåkomma.
Hon trodde inte det var cancer (vilket jag trott hela natten), utan ett utslag av min allergi...
Hon plåstrade över det med nåt slags specialplåster som skulle typ "lösa upp" den på några dagar,
om inte skulle jag komma tillbaka. Har alla antecknat nu??!! =)

Idag har jag även riktigt ont i halsen och ont i huvudet, så jag ska lägga mig och vila en stund.

Nä vad säger du mamma, ska vi inte ta och åka hit?



Börjar på O och slutar på man.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo det vore inte så dumt! Men du får ta och friska på dig till ABC-resan.Kram PS. U hjälper R som har backat med öppen dörr...Är det inte bara s.k. fruntimmer som klarar av dylika manövrer?

2009-02-11 @ 12:19:28
Postat av: johanna

Ha ha ha, jo jag hörde det!!

Verkar även vara gubbar som kör utan att tänka =D

2009-02-11 @ 14:08:31
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: ewa

Nu ska vi inte vara såna..

2009-02-11 @ 20:23:40
Postat av: Jill

Johanna, det borde ju Du veta med Ditt tidigare jobb... och konstigt nog så är det alltid mannen som ringer och anmäler och frun som skadat bilen.....

2009-02-12 @ 08:57:33
Postat av: johanna

Jill: Ha ha, helt rätt!!

2009-02-12 @ 18:17:25
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0