Alla hjärtans dag...

...är det visst idag.
Skulle ju så stort laga god middag och göra mig till idag, men det blev lite ändrade planer.
Vi ska åka på Moarna och lämna bilen till P för lagning, och då tänkte Frippe passa på att samtidigt kolla Timrå-matchen på tv där, eftersom vi inte har betalsportkanalen...och jag har liksom inget annat val än att hänga på eftersom vi måste ta två bilar...Well, well, gör väl inte så mycket men då blir det ingen fancy middag, då matchen börjar kl 16 och är slut ca 18.30. Då blir det rask färd hem, svänga ihop nån mat, sen är det ju melodifestival för tusan!!
Köpte en snaskig krämbulle på Brödbiten igår som jag tänkte avnjuta under denna tv-högtid.

Idag skulle jag vara snitsig och spela V75 direkt på nätet.
Regade konto, satte in pengar och började knåpa ihop en rad.
Gick fint ända tills jag registrerat spelet och kollar på den virtuella bongen.
Faaaaan! Har av misstag streckat helt jävla fel häst i lopp1!!
Skulle spika femman, men lyckats trycka in häst nummer sju, en riktig högoddsare.....skit oxå.
Ja ja, går den in lär det ju bli högvinst i alla fall......

Nä ni nu blir det en dusch!
Ha en trevlig alla ♥ hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0