Tebax...

Bloggen har haft julledigt.
Så vad har hänt sen sist?

Julhelgen har flutit förbi.
Julafton tillbringades hos svärisarna med Järk-borna.
God mat, vilda diskussioner (som vanligt;), julklappar och julglögg.
Juldagen hos pappa och M-K, god mat igen, jättegod saffransglass, julklappar och surr.
Annandan hos mamma och Urban, mer mat och mer julklappar samt vild lek i soffan med vår 9-åriga bäbis *fniss*.

Fick jättefina julklappar; bl.a. presentkort på Ikea, Hemtex, Kicks, pengar, en halvdag på Spa Maskrosen med mamma!, sällskapsspel, en lykta till altanen, böcker mm.

Annandag kväll spenderades på fest hos R samt på Hotell Indalsleden.
Jag slarvade bort plånbok, skor och förståndet.
Nog om detta!

Imorgon är det nyårsafton, vilken ska bli lugn och trevlig.
Anders och Paulin kommer hit och vi ska äta kräftcocktail, oxfilé med kantarellsås och hasselbackspotatis.
En klassisk nyårsmeny!
Några raketer ska säkert skjutas också.

Igår såg jag en film på TV400 som jag inte sett på länge; The Rock med Nicolas Cage och Sean Connery.
Det är en av mina favvo-filmer!
När vi gifte oss hade vi en bit av filmmusiken som ingångsmarsch!
Det slog mig iallafall hur jäkla STILIG Sean Connery är.
Vet ju hur han såg ut på James Bond-tiden, men han är tammefasen stiligare nu. Iofs är han ju flintis egentligen, men i de nyare filmerna har han alltid tupé.
Tycker han påminner om min mosters ex, C!



Ha ett riktigt Gott Nytt År alla!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Presentkortet kom idag så nu är det bara att boka tid för uppfräschning!

Många vuxenpoäng för Sean Connery!

Gott nytt år och KRAM!

2009-12-30 @ 22:46:02
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: C-exet

Snyggt sagt om Sean !

2010-01-02 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0