Späckad vecka

Kommande vecka är för en gångs skull fylld med massa aktiviteter.
När det gäller jobbet så kan jag meddela att jag tänker hoppa av Box-projektet om det inte är så att de kan erbjuda mig en fast lön och anställning senast den 1 februari. Det känns inte meningsfullt längre, allt tar bara sån himla tid och saker och ting strular hela tiden. Har ju faktiskt hållt på och kämpat med det här i över ett år, och nästan inte kommit nån vart känns det som. Så nu har jag ställt ett krav!
Vi får se vad han säger om det, ska träffas på torsdag. Tills dess ska jag vara hemma och göra nyttigare saker som att julstäda, tvätta, baka mm.
På onsdag har jag ett möte med Arbetsförmedlingen, tänkte höra om dom har några bra tips på roliga utbildningar om inte chefen går med på mina krav. Jag har även funderat lite smått på en ny praktikplats (ja, man lär ju inte få nåt riktigt jobb här i Ragunda iallafall) och ska kontakta dem om ett par veckor isåfall. Säger inte vilket företag jag tänker på, det är ju inte säkert det går i lås...

På torsdag kväll åker vi ner till Sundsvall, till Anders & Paulin. Vi ska gå och se Bröllopsfotografen på bio.
Sen tidigt på fredag morgon tar vi tåget till Stockholm!
Vi ska nämligen infinna oss på Globenområdet kl 19.30 på kvällen och se.....
IDOLFINALEN!!!

Ha ha ha ha gick ni på den lätta!!!
Närå, vi ska på Hovet och se Taste Of Chaos!! (Inget fel med Idolfinal, men det var så lustigt att de här två evenemangen krockade med varann, precis på samma konsertområde!)
Där spelar bland annat Killswitch Engage, Dead By April och In Flames.

Innan ska vi gå på Broncos och käka bulmiddag tillsammans med Daniel och Pernilla.
Vi bor supernära Centralen på Scandic Continental.
En lite för tidig julklapp till varann får man väl säga.

Sen åker vi hem på lördag eftermiddag, och spenderar kvällen hos A & P.
Hem till Bisp på söndag.

Men innan dess ska jag som sagt ta tag i det enorma tvättberg som samlat sig i tvättstugan (förstår inte vem som är där och fyller på berget hela tiden???) samt baka lussebullar.

Nu ska jag ta en dusch och käka lite middag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0