Jag har fått en tidig julklapp...av mig själv!

Jag som fryser som en hund hela vintrarna, som sover med Ikeas duntäcke värmegrad 4, pyjamas och tjocksockar, som sitter i soffan och ser på tv med täcke, som ofta och gärna badar hett för att få upp värmen, som tvingar bägge katterna att ligga ovanpå mig när jag ska sova...

...har köpt en sån här!!!!



Kanske inte syns vad det är, men hittade ingen bättre bild.
En VÄREMDYNA!!!!

Som ska få ligga i sängen och värma upp!
Kan väl Frippe göra kanske ni tänker, men saken är den att han vill gärna ha max 15 grader i sovrummet och iskalla lakan att sova i, så det går inte.
Nu får han ha hur kallt han vill, men på min sida kommer det att vara varmt!
Och jag kan slå vad om att han kommer att krypa över på min sida förr eller senare och gnälla på att han fryser om fötterna...

Hoppas det är snabb leverans!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har också en varmblodig make och själv sover jag med duntäcket under hakan och duntussar åven katt om han vill.

2009-12-04 @ 23:49:19
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det är så mysigt med en värmedyna! Särskilt när man fryser, eller har ont i magen!!

Jag brukar försöka värma mig på E då jag fryser och han svettas, men jag är ändå alltid varmare än honom, så det funkar dåligt!!

2009-12-05 @ 10:39:09
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0