Robinson 2009!



Man lär ju måsta sitta klistrad den här säsongen när moster ska vara med!
Fasiken vad spännande det kommer att bli!
Är ju värsta orkansäsongen på Dominikanska republiken nu, hoppas dom inte blåser bort.... man blir ju faktiskt lite orolig.
Kommentarena om deltagarna haglar redan på expressen.se och aftonbladet.se, fan man blir ju nästan förbannad!
Tur min moster är hårdhudad, tänkte spara alla tidningsurklipp så hon får se när hon kommer hem.

I övrigt känner jag mig inte riktigt kurant idag.
Vet inte om jag är "vanligt trött" eller om jag har nåt skit i kroppen.
For hem lite tidigare idag och somande direkt på soffan och sov mellan tre och sex.
Har inte riktigt vant mig att börja jobba igen, är så fruktansvärt trött på morgnarna och likadant på kvällen.
Jag är ju van att mina dagar ser ut ungefär så här: (när ungarna har sommarlov, och vi inte har nåt speciellt inplanerat)

*Vakna vid 10.00-10.30
*Äta frukost, läsa tidningen
*Kolla om det behövs tvättas, röjer undan lite
*På eftermiddagen sitter jag vid datorn
*Handlar, lagar middag
*Tar en dusch på kvällskvisten
*Ser på Seinfeld eller läser till 2-3 på nätterna

Snacka om slött leverne!!!

Nu ska man upp vid halvåtta på morgonen, iväg på jobb, äta lunch mellan 12-1, jobba vidare och hem vid fyra-halvfem.
Sen är jag helt slut som artist, somnar på soffan efter middan, surfar en stund och lägger mig vid tolv. Utmattad.
Ja, ja, hoppas intressekubben har antecknat? ;)

Nu ska jag se lite friidrott.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen är hon på plats!!! Och det är inte hemligt längre!!!

2009-08-18 @ 21:29:07
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0