Resfeber

Pjuhhh, så var arbetsveckan slut och jag ligger i soffan och softar och kollar på Sagan om Ringen.
Fasiken vad dom filmerna är bra! Riktiga äventyrsfilmer med hjältar, monster, mod och kärlek.
Goda och onda. En klassiker helt enkelt.  T.o.m Nicolas har slitit sig från datorn och ligger bredvid mig i soffan och tittar, han älskar dom här filmerna.

Har tagit fram resväskan, men inte packat nåt än....tror jag spar det tills imorgon!
Vi flyger 20.20 från Sundsvall, vilket betyder att vi måste åka härifrån vid fyratiden. Ska hinna med att gratta pappsen som fyller år imorrn oxå!

Nu ska jag lägga burken åt sidan och titta på filmen.

Alanya - here we come!


Kommentarer
Postat av: MK

Inte före 12, han ska hämta tårtan då!!

2009-08-28 @ 22:25:16
Postat av: Anonym

Ha det så kul och passa dig för solen! Kram

2009-08-28 @ 23:04:38
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: mia

Fan vad sköööööööönt.

2009-08-29 @ 15:55:02
Postat av: mia s

Uppdatering för tusan.

2009-09-09 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0